ساک دستی و پاکت بیرون بر | ساک خرید، ساک تبلیغاتی

طراحی و تولید انواع ساک دستی - ساک خرید - شاپینگ بگ و چاپ پاکت ساندویچ و پاکت بیرون بر فست فود با ارزان ترین قیمت | بیشتر از 10 سال تجربه درخشان | تولید ساک دستی کرافت کاغذی و انواع پاکت

ساک دستی و پاکت بیرون بر | ساک خرید، ساک تبلیغاتی

طراحی و تولید انواع ساک دستی - ساک خرید - شاپینگ بگ و چاپ پاکت ساندویچ و پاکت بیرون بر فست فود با ارزان ترین قیمت | بیشتر از 10 سال تجربه درخشان | تولید ساک دستی کرافت کاغذی و انواع پاکت

ساک دستی و پاکت بیرون بر  | ساک خرید، ساک تبلیغاتی

طراحی و تولید ساک دستی و پاکت تبلیغاتی ، ساک خرید ، ساک تبلیغاتی ، شاپینگ بگ ، پاکت ساندویچ ، ساک پارچه ای و طراحی پاکت فروشگاه و پاکت بیرون بر فست فود. طراحی و تولید انواع ساک دستی کرافت کاغذی و انواع پاکت به صورت عمومی و اختصاصی. با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت.

جهت اطلاع از قیمت ساک دستی با شماره ۰۲۱۶۵۵۹۵۱۹۹ و یا ۰۹۱۹۷۹۳۹۹۳۱ تماس بگیرید. "آمرتات بگ"

ساک دستی
ساک تبلیغاتی
چاپ ساک دستی
ساک دستی پارچه ای
ساک خرید
ساک فروشگاهی
پاکت ساندویچ
پاکت پیتزا
شاپینگ بگ
ساک دستی ارزان
قیمت ساک دستی
پاکت بیرون بر

ساک دستی آمرتات + لینک های مرتبط
  • ۱
  • ۰

ساک دستی - بهترین دوست مصرف کننده

بیایید نگاهی به شکل گیری بهترین دوستدار مصرف کننده یعنی ساک دستی بیاندازیم:

قبل از اواخر دهه ۱۸۰۰،ساک دستی یا کیسه های خرید حتی وجود نداشت. خریداران یا کالاهای خود را در سبد حمل می کردند و یا فروشگاه ها درب منزل مشتریان تحویل میدادند. بعدها، در اواسط قرن نوزدهم، فرانسیس وول، یک معلم مدرسه ای از پنسیلوانیا، ماشینی را برای تولید ساک دستی کم وزن، مانند پاکت های امروزی اختراع کرد. سپس در سال ۱۸۷۱، مخترع و دانشمند زمانه مارگارت نایت، یک ماشین را طراحی کرد که بتواند ساک خرید بزرگتری تولید کند. با این حال، این ساک های خرید قادر به ایستادن نبودند و همچنان از مقاومت مناسبی بهره مند نبودند به همین دلیل در سال ۱۸۸۳ چارلز استیلول کیسه های کاغذی قهوه ای، را با کیسه های پلاستیکی شبیه به آنچه امروزه در سوپر مارکت ها می بینیم، ادغام کرد و این محصول را ثبت تجاری نمود.

Walter H. Deubner در ۱۹۱۲، در شهر مینهسوتا اولین ساک دستی کاغذی را ایجاد کرد. او متوجه شد که خرید مشتریانش به راحتی حمل می شود، بنابراین تصمیم گرفت که ساک دستی را با سیم و دسته ها تقویت کند. کیسه های Deubner  به قیمت ۵ سنت فروخته میشدند، و همان قیمت بیشترین “بازار عمده فروشی” این روزها است. Deubner محصول خود را اختراع کرد و طی سالیان سال سهم اول را در این بازار داشت به طوریکه توانست به مدت یک سال، بیش از یک میلیون پاکت خرید در سال را به فروش برساند.

در طول این زمان تقریبا تمام پاکت های خرید از کاغذ ساخته شده بود. در دهه ۱۹۶۰، یک شرکت سوئدی یک کیسه پلاستیکی استاندارد “تی شرت” را ثبت کرد. ناگهان پلاستیک داشت بازار گرم ساک دستی را از بین می برد چون ارزان تر از آن بود و به این ترتیب تولید انبوه کیسه های پلاستیکی در سال های دهه ۸۰، به اوج خود رسید و کیسه های خرید پلاستیکی محبوب ترین انتخاب برای خرده فروشان ارزان فروش شد.

ساک دستی های کاغذی سازگار با محیط زیست

امروزه، دوستداران محیط زیست طیف گسترده ای از ساک های خرید ( ساک دستی کاغذی، ساک خرید پارچه ای، ساک تبلیغاتی و .. ) سازگار با محیط زیست که تشکیل شده از مواد قابل تجزیه و منعطف با طبیعت هستند را به وجود آورده اند. در حالیکه به دنبال مواد پایدارتر و مجدد قابل بازیافت هستند شرکت ها همچنان برای طراحی بسته بندی نوآورانه جدید به نفع مصرف کننده این مسیر را ادامه خواهند داد.


منبع: سایت آمرتات بگ Amertatbag.com

لینک : ساک دستی ، بهترین دوستدار مصرف کننده!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی